تحصیل رشته مهندسی صنایع در کانادا
رشته تحصیلی
تجربی
نمره ی آیلتس

تحصیل در کانادا در رشته مهندسی صنایع طرفداران بسیاری دارد. کانادا شهرت خوبی برای میزبانی از مهاجران از اقصا نقاط کشور دارد که آن را به مقصدی محبوب برای دانشجویان بین‌المللی که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند تبدیل می‌کند. اگر تحصیل در کانادا در رشته مهندسی صنایع را انتخاب کنید، می‌توانید به برخی از دانشگاه‌های پیشرو جهان دسترسی داشته باشید و همچنین به محیطی دسترسی خواهید داشت که هم در داخل و هم در خارج از کلاس باعث پیشرفت شما می‌شود.

پس بنابراین، اگر تحصیل در رشته مهندسی صنایع در کشور کانادا اولویت شما است، حتماً با تیم مشاوران ما در مؤسسه مهاجرتی همیار کانادا تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را از آن‌ها دریافت کنید.

ویزای تحصیلی کانادا و مراحل دریافت آن

ویزای تحصیلی کانادا همچون اجازه‌نامه‌ای عمل می‌کند که شما با داشتن آن می‌توانید با هدف تحصیل، به کشور کانادا وارد شوید. در ادامه مراحل دریافت ویزای تحصیلی کانادا شرح داده شده است:

  1. ابتدا باید یک نامه پذیرش استاندارد از دانشگاهی که برای آن درخواست داده‌اید دریافت کنید. دانشجویانی که در کبک تحصیل می‌کنند نیز باید برای گواهی پذیرش، معروف به CAQ، از دولت کبک درخواست دهند. اخذ ویزای تحصیلی مرحله پیشین درخواست مجوز تحصیلی است، به این معنی که شما باید ابتدا ویزای تحصیلی خود را دریافت کنید و بعد اجازه درخواست برای مجوز تحصیلی را کسب کنید. درخواست برای دریافت ویزا هم به صورت آنلاین و هم به صورت کاغذی انجام می‌شود که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم شیوه آنلاین را انتخاب کنید زیرا پروسه بسیار کوتاه‎تری دارد.
  2. مرحله بعدی دریافت بسته درخواست ویزای دانشجویی کانادا از طریق وب سایت CIC یا از طریق تماس با دفتر ویزای محلی خود یا سفارت یا کنسولگری کانادا در کشور خود است. از آنجایی که در ایران سفارت کانادا وجود ندارد، متقاضیان باید به کشورهای مجاور برای انجام کارهای ویزای خود سفر کنند.
  3. برای دریافت بسته درخواست خود باید به چند سوال در مورد خودتان در وب سایت CIC پاسخ دهید. این سوالات مشخصی می‌کند که آیا شما صلاحیت درخواست آنلاین برای مجوز دانشجویی کانادا را دارید یا خیر و اینکه چه مدارکی را باید ارائه دهید.
  4. درصورتی که واجد شرایط باشید، یک کد چک لیست شخصی با اعتبار 60 روزه برای شما ارسال خواهد شد که هنگام ارسال درخواست خود به صورت آنلاین به آن نیاز پیدا خواهید کرد. سعی کنید حتماً صفحه حاوی کد خود را برای مراجعات بعدی پرینت بگیرید. در این صفحه اطلاعات دیگری وجود دارد مانند راهنمای درخواست، مبلغ شهریه تخمینی، لیستی مدارکی که همراه درخواست خود باید ارسال کنید و نیز دستورالعمل هایی برای مراحل بعدی شما.
  5. وقتی آماده ارسال درخواست شدید، ابتدا باید یک حساب MyCIC ایجاد کنید، که در آن کد چک لیست شخصی خود را باید وارد کنید. سپس شما باید اسناد شخصی‌تان را در CIC آپلود و ارسال کنید. برای انجام این کار به یک چاپگر یا اسکنر نیاز دارید.
  6. پس از آماده‌سازی مدراک و فرم درخواست و پرداخت هزینه‌های لازم، می‌توانید درخواست تکمیل شده خود را به CIC ارسال کنید.
  7. برای برخی از متقاضیان مرحله مصاحبه نیز در فرآیند درخواست ویزا وجود دارد.

چرا رشته مهندسی صنایع را در کانادا بخوانیم؟

قبل از آنکه به بحث در مورد دوره‌ها و برنامه‌ها بپردازیم، لازم است ابتدا بفهمیم که با تحصیل در رشته مهندسی صنایع در کانادا چه مزایایی می‌توان به‌دست آورد.

تقاضای مهندس صنایع: حوزه کاری یک مهندس صنایع در کانادا به یک صنعت خاص محدود نمی‌شود. تقاضا برای فارغ‌التحصیلان مهندسی صنایع در رشته‌هایی مانند صنایع خدماتی، ارائه‌دهندگان لجستیک، صنایع تولیدی، مشاوره و غیره وجود دارد. بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، انتظار می‌رود چشم‌انداز شغلی یک مهندس صنایع بین سال‌های 2019-2028 به  فرصت شغلی 5000 افزایش یابد.

دانشگاه‌های برتر: ادامه تحصیل در رشته مهندسی صنایع در کانادا ایده‌آل دانشجویان علاقمند به این رشته است زیرا کانادا مرکز برخی از بهترین دانشگاه‌های دارای رتبه و شناخته‌شده در سراسر جهان است. به‌طورکلی 22 دانشگاه از کانادا در رتبه‌بندی دانشگاه QS در سال 2022 قرار دارند. دانشگاه آلبرتا رتبه 26 را در بین 50 دانشگاه برتر در سراسر جهان دارد.

فرصت‌ها: دانشگاه‌های مهندسی و صنایع کانادا، طیف وسیعی از فرصت‌های کارآموزی را همراه با تجربه یادگیری بسیار جامع برای دانشجویان فراهم می‌کنند. با توجه به Payscale، میانگین حقوق اولیه مهندسان صنایع در کانادا 65317 دلار کانادا در سال است.

مقرون به صرفه بودن: شهریه دوره‌های مهندسی صنایع دانشگاه‌های کانادا مقرون به صرفه است و این موضوع موجب خوشحالی بسیاری از داوطلبان بین‌الملل برای تحصیل در این رشته است. این دلیل اصلی تحصیل در کانادا است زیرا هر دانشجویی نمی‌تواند از عهده شهریه بالای تحصیلات برآید.

ضوابط و شرایط لازم برای دوره های مهندسی صنایع در کانادا

مانند تمام رشته‌های دیگر، تحصیل در رشته مهندسی صنایع نیز شرایط خاصی دارد که در اکثر دانشگاه‌های مهندسی صنایع در کانادا مشترک است. معیارهای واجد شرایط بودن برای پذیرش در کالج مهندسی صنایع در کانادا به شرح زیر است:

  • ریزنمرات دبیرستان
  • مدرک کارشناسی
  • نمره آزمون مهارت زبان انگلیسی
  • مدارک اضافی مورد نیاز
  • ریزنمرات دبیرستان

ریزنمرات دبیرستان برای برنامه های کاربردی در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع اجباری است. همچنین مهم است که ریزنمرات خود را که ترجمه رسمی کنید و بعد آن‌ها را ارسال کنید.

مدرک کارشناسی

اگر برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا اقدام می‌کنید، باید مدارک لیسانس خود را در رشته مهندسی صنایع گرفته باشید. برخی از دانشگاه‌ها در رشته‌هایی از جمله مهندسی مکانیک، مهندسی برق، ریاضیات و غیره مدرک لیسانس دیگری نیز می‌پذیرند.

نمره زبان انگلیسی

اگر اهل یک کشور انگلیسی زبان نیستید، ممکن است برای پذیرش در دانشگاه از شما خواسته شود مدرکی دال بر مهارت زبان انگلیسی ارائه دهید. به همین منظور باید در برخی از آزمون‌های مورد قبول ثبتنام کرده و نمره قبولی در آن‌ها کسب کنید. این آزمون‌ها شامل این موارد هستند:

  • آیلتس: 6.5
  • تافل: 80-90
  • آزمونDuolingo: 115
  • آزمون آکادمیک کاناداییCAEL : 70

مدارک مورد نیاز برای دوره های مهندسی صنایع در کانادا

علاوه بر مواردی که گفته شد، مدارک دیگری نیز برای پذیرش در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه‌های کانادا مورد نیاز است که توسط دانشگاه‌های کانادا برای مهندسی صنایع درخواست می‌شود. همچنین برای دانشجویانی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع هستند، داشتن تجربه کاری الزامی است. برخی از اسناد ضروری از این قرار هستند:

  • ریزنمرات رسمی
  • مدرک دیپلم
  • بیانیه هدف
  • رزومه به روز شده
  • توصیه‌نامه
  • عکس و کپی پاسپورت
  • تمکن مالی
  • ویزا و مجوز تحصیلی

اکنون که به خوبی با شرایط پذیرش و الزامات آشنا شدید، لازم است نگاهی گذرا به روند پذیرش بیندازیم

فرآیند درخواست برای مهندسی صنایع در کانادا

پس از آنکه ددلاین‌های پذیرش را دنبال کردیم، فرم درخواست دانشگاه مدنظر خود و تمام مدارک ضروری را که ذکر کردیم باید پر کنیم.

دوره‌های مهندسی صنایع در کانادا در دو ورودی فصلی ارائه می‌شود. زمان‌های ورود به دانشگاه ژانویه / فوریه و سپتامبر است. با این حال، برخی از کالج‌ها نیز در ماه می پذیرش دارند.

ابتدا دانشجویان باید دانشگاه‌ها و دوره‌های موردعلاقه خود را در تعداد محدودی انتخاب کنند و بعد شرایط پذیرش و الزامات دانشگاه مدنظرشان را بررسی نمایند. دانشجویان بین‌المللی باید مدارک لازم را به وب‌سایت دانشگاه مانند نمرات آزمون آیلتس، تافل، PTE یا GRE یا GMAT ارسال کنند. مهلت‌های درخواست دانشگاه را یادداشت کرده و حداقل سه ماه قبل از مهلت برای پذیرش اقدام کنید.

کلیه مدارک اجباری مانند سابقه کار، رزومه، نمرات آزمون و … را در سایت دانشگاه بارگزاری کرده و در صورت نیاز هزینه درخواست را پرداخت نمایید.

پس از دریافت نامه پذیرش، باید پیش از آنکه به کانادا سفر کنید در سفارت موجود در یکی از کشورهای مجاور (عراق، ترکیه، ارمنستان و غیره) برای مجوز تحصیل اقدام کنید.

ساختار دوره کارشناسی ارشد مهندسی صنایع در کانادا

در ادامه مروری بر برنامه درسی و ساختار دوره کارشناسی ارشد مهندسی صنایع در کانادا خواهیم داشت:

مدت دوره: مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی صنایع در کانادا را می‌توان در 1-2 سال تکمیل کرد. این مدرک عمدتاً 2 سال به‌طول می‌انجامد درحالی که برخی از دانشگاه‌ها این دوره را در 18 ماه تکمیل می‌کنند تا در فرصت‌های کارآموزی برای افزایش تجربه آموزشی فرصت اضافی دریافت کنند.

برنامه درسی: برنامه درسی مهندسی صنایع به شدت بر تحقیقات لجستیک و عملیات متمرکز است. همچنین اقتصاد، امور مالی، مهندسی کیفیت، زنجیره تامین و تولید را پوشش می‌دهد.

جایگزین دوره: سایر گزینه‎های مورد نیاز برای دوره مهندسی صنایع در کانادا، کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، کارشناسی ارشد مهندسی عمران، MBA و غیره است.

الزامات پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی صنایع در کانادا

الزامات خاصی برای مهندسی صنایع وجود دارد که قبل از درخواست برای دوره باید رعایت شود. از آنجایی که این الزامات و شرایط پذیرش از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است، چندین شرط اساسی وجود دارد که بین تمام دانشگاه‌ها مشترک است، از جمله:

  • داشتن مدرک لیسانس
  • داشتن زبان انگلیسی
  • نمرات بالا در آزمون‌های GRE یا GMAT
  • اخذ ویزا و مجوز تحصیل

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی صنایع در کانادا

هزینه کل تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی صنایع در کانادا بر اساس دو عامل شهریه و هزینه زندگی تعیین می‌شود.

هزینه‌های تحصیل

هزینه‌های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در مهندسی صنایع ممکن است بسته به دانشگاه و نوع برنامه‌ای که برای آن درخواست داده‌اید متفاوت باشد. هزینه تحصیل بین 12900 تا 39000 دلار کانادا در سال متغیر است.

هزینه زندگی

هزینه‌های زندگی دانشجویان بین‌المللی در کانادا به سبک زندگی شما بستگی دارد. متوسط ​​هزینه‌ای که یک دانشجو برای زندگی خود باید خرج کند بین 10000 تا 12000 دلار کانادا در سال است.

تحصیل در مقطع دکترا در رشته مهندسی صنایع در کانادا

برنامه دکتری دانشگاه کنکوردیا در مهندسی صنایع یکی از دو برنامه‌ای است که در حال حاضر در کبک ارائه می‌شود. این مدرک مبتنی بر پایان‌نامه است که به حوزه‌های مختلف تحقیق، از جمله سیستم‌های حمل‌و‌نقل، مدیریت زنجیره تامین، بهینه‌سازی تصادفی، کنترل کیفیت، مدیریت درآمد و طراحی سیستم‌های ناب می‌پردازد.

این برنامه چارچوب‌های نظری و تحقیقاتی را با یکدیگر ترکیب می‌کند. دانشجویان در این برنامه به آزمایشگاه‌های پیشرفته و مراکز تحقیقاتی تاسیس شده در بخشی که تحقیقات بین رشته‌ای را ترویج می‌کند دسترسی خواهند داشت. انجام پایان نامه دکتری در رشته موردنظر دانشجو الزامی است. با شهرت بین‌المللی خوب و ارائه برنامه‌هایی که در سطح جهانی مطرح هستند، برنامه دکترای دانشگاه کنکوردیا در خط مقدم تحقیقات و آموزش دانشجویان دکترا در کانادا قرار دارد.

شرایط پذیرش در مقطع دکترای دانشگاه کنکوردیا

شرایط پذیرش به صورت تمام وقت

  • داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن با رتبه بالا در مهندسی یا علوم کامپیوتر یا در یک رشته مرتبط الزامی است.
  • دارندگان مدرک لیسانس، به طور کلی، فقط برای پذیرش در برنامه کارشناسی ارشد در نظر گرفته می‌شوند. پس از اتمام حداقل یک ترم تحصیل تمام‌وقت در مقطع کارشناسی ارشد، ممکن است پس از درخواست، توسط دپارتمان توصیه شود و توسط معاونت تحقیقات و تحصیلات تکمیلی GCS برای پذیرش در برنامه دکترا تایید شود.

شرایط پذیرش به‌صورت پاره‌وقت

  • داشتن مدرک کارشناسی ارشد با معدل بالا در مهندسی، علوم کامپیوتر یا یک رشته هم خانواده.
  • داشتن مهارت بالا در زبان انگلیسی. متقاضیانی که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست باید نشان دهند که دانش انگلیسی آنها برای ادامه تحصیلات تکمیلی در رشته انتخابی خود کافی است.

دانشگاه‌های برتر در رشته مهندسی صنایع در کانادا

برنامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع در تعداد معدودی از دانشگاه‌ها در کانادا ارائه می‌شود. چندین دانشگاه کانادا نیز برنامه‌های دیپلم و مدرک کارشناسی را در زمینه مهندسی صنایع ارائه می‌دهند. در ادامه لیست برترین دانشگاه‌های رشته مهندسی صنایع در کانادا آمده است:

1. دانشگاه تورنتو

گروه مهندسی مکانیک و صنایع در دانشگاه تورنتو برنامه‌های کارشناسی ارشد مهندسی (MEng) و کارشناسی ارشد علوم کاربردی (MASc) را در رشته مهندسی صنایع ارائه می‌دهد. برنامه MEng به‌صورت تمام‌وقت و پاره‌وقت ارائه می‌شود. دانشجویان می‎توانند در این برنامه خود را برای یک شغل حرفه‌ای آماده کنند و نیز درس و پروژه‌های تحقیقاتی اختیاری برای دوره Ph.D. خود را ادامه دهند. برنامه MASc یک برنامه تمام وقت 2 ساله بر اساس تحقیق و پایان‌نامه است. در ادامه شرایط پذیرش در دانشگاه تورنتو برای متقاضیان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد در برنامه‌های مهندسی صنایع آورده شده است:

  • رتبه 26 در جهان توسط رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS در سال 2022
  • مدت زمان برنامه MEng 1 سال و مدت برنامه‌های MASc 2 سال است
  • معدل لازم 3.0 از 4.0
  • امتیاز GRE اختیاری
  • 3 توصیه نامه
  • انگیزه‌نامه
  • نمره 93 در آزمون تافل
  • نمره 7 در آزمون آیلتس

2. دانشگاه Dalhousie

  • دپارتمان مهندسی صنایع در این دانشگاه برنامه‌های کارشناسی ارشد مهندسی (MEng) و کارشناسی ارشد در علوم کاربردی (MASc) را با تخصص‌های تحقیقاتی در زمینه‌های تحقیق در عملیات، ارگونومی، و غیره ارائه می‌دهد. این دانشگاه دارای رتبه 272 در جهان در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS در سال 2022 است. مدت زمان برنامه‌های MEng و MASc  دو سال است. برخی از شرایط پذیرش در دانشگاه Dalhousie  برای دانشجویان بین‌المللی را در ادامه خواهید یافت:
  • داشتن معدل B
  • امتیاز GRE اختیاری
  • ارائه 2 توصیه‌نامه
  • ارائه انگیزه نامه
  • ارائه نمونه‌کار
  • ارائه نمره 580 در آزمون تافل
  • ارائه نمره 6.5 در آزمون آیلتس

3. دانشگاه رایرسون

دانشگاه رایرسون رتبه 801-1000 در جهان توسط رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2022 را دارد. دپارتمان مهندسی مکانیک و صنایع در دانشگاه رایرسون کارشناسی ارشد در برنامه‌های مهندسی صنایع در هفت حوزه تحقیقاتی مانند ترموسیالات، تولید، مواد، مکانیک جامدات و مهندسی صنایع ارائه می‌دهد. مدت زمان برنامه‌های MEng و MASc 1 سال است.  شرایط پذیرش برای هر دو برنامه در دانشگاه رایرسون در ادامه آورده شده است:

  • معدل: 3.33 از 4.33 برای پذیرش در MASc
  • معدل: 3.0 از 4.33 برای پذیرش MEng
  • ارائه2 توصیه‌نامه
  • بیانیه علاقه
  • توصیه نامه اساتید
  • ارائه تجربه کاری و نیز ارئه مقالات چاپ شده در صورت وجود
  • نمره 93 در آزمون تافل
  • نمره 7 در آزمون آیلتس
  • نمره CAEL 70
  • نمره PTE 63

4. دانشگاه ویندزور

رتبه این دانشگاه 701-750 در جهان توسط رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS در سال 2022 است. گروه مهندسی مکانیک خودرو و مواد در دانشگاه ویندزور برنامه‌های MEng و MASc را در رشته مهندسی صنایع ارائه می‌دهد. MEng یک برنامه دوره محور است که بر هشت دوره متمرکز شده است که چهار دوره از آنها گرایش‌های مهندسی صنایع هستند. برنامه MASc یک برنامه تحقیقاتی است که به چهار دوره تحصیلات تکمیلی، پایان‎نامه و تحقیقات نیاز دارد که تحت نظارت یک مشاور انجام می‌شود. مدت زمان برنامه MEng  2 سال و مدت برنامه‌های MASc درسی + پایان‌نامه 1 سال است.

برخی از شرایط پذیرش برای دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه ویندزور را در ادامه مشاهده کنید:

  • معدل میانگین: 70%
  • ارائه نمره GRE
  • ارائه 2 توصیه نامه
  • نمره 83 در آزمون تافل
  • نمره 6.5 در آزمون آیلتس

5. دانشگاه کنکوردیا

رتبه این دانشگاه 521-530 در جهان توسط رتبه‌بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2022 اعلام شده است. دپارتمان مهندسی مکانیک، صنایع و هوافضا در دانشگاه کنکوردیا مدرک های MAsc و MEng را در زمینه مهندسی صنایع ارائه می‌دهد و مدت زمان برنامه‌های MASc و MEng  2 سال است. شرایط پذیرش و رتبه‌بندی دانشگاه کنکوردیا در زیر ذکر شده است:

  • معدل 3.0 از 4.0
  • مدرک کارشناسی مهندسی با نمرات بالا
  • 3 توصیه نامه
  • بیانیه هدف
  • نمره تافل: 85
  • نمره آیلتس: 6.5
  •  نمره 70 CAEL

6. دانشگاه رجینا

رتبه این دانشگاه 601-800 در جهان توسط رتبه‌بندی 2022 است. دانشکده مهندسی و علوم کاربردی در دانشگاه رجینا برنامه‌های مهندسی صنایع مانند MASc (مبتنی بر پایان‌نامه)، MEng (مبتنی بر پروژه) و MEng (co-op) را ارائه می‌دهد. مدت زمان برنامه‌های MASc، MEng و MEng (co-op) 1 سال است. شرایط پذیرش دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه رجینا در ادامه آورده شده است:

  • معدل : 3.0 از 4.0
  • مدرک کارشناسی 4 ساله با حداقل میانگین 70%
  • امتیاز GRE اختیاری
  •  2 توصیه نامه
  • بیانیه هدف

سؤالات متداول

  1. هزینه لیسانس مهندسی صنایع چقدر است؟
  2. مدرک لیسانس مهندسی صنایع سالانه حدود 10000 تا 25000 دلار کانادا برای یک دانشجوی بین‌المللی هزینه دارد.
  3. آیا پس از گذراندن دوره مهندسی صنایع در کانادا، به‌راحتی می‌توان شغلی پیدا کرد؟
  4. بله. دانشگاه‌های مختلف در کانادا به دانشجویان خود یک فرصت شغلی ارائه می‌دهند تا بلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی، مشغول به کار شوند. متوسط ​​حقوق سالانه ارائه شده به فارغ‌التحصیلان مهندسی صنعت حدود 40000 دلار کانادا است.
  5. پرطرفدارترین رشته در مقطع کارشناسی مهندسی صنایع کدام است؟
  6.  محبوب‌ترین مدرک کارشناسی برای یک دانشجوی بین‌المللی در کانادا لیسانس مهندسی (BEng) در مهندسی صنایع است.
  7. آیا پیگیری MEng تنها گزینه بعد از BEng در مهندسی صنایع است؟
  8. خیر، شما می‌توانید هر رشته و گرایشی را پس از اتمام BEng در مهندسی صنایع دنبال کنید. با این حال، دوره BEng در همان زمینه پایه‌ای را برای دانشجویان MEng ایجاد می‌کند و بیشتر دانشجویان ترجیح می‌دهند پس از BEng مدرک MEng دریافت کنند.
  9. بهترین دانشگاه‌های کانادا برای مهندسی صنایع کدامند؟
  10. دانشگاه تورنتو
  11. دانشگاه دالهاوز
  12. دانشگاه رایرسون
  13. دانشگاه ویندزور
  14. دانشگاه کنکوردیا
  15. دانشگاه رجینا

سخن پایانی

در عصر دیجیتال که شرکت‌ها در صنایع مختلف به دنبال بهبود کارایی و به حداقل رساندن هزینه‌ها هستند، کانادا با ارائه بهترین امکانات در دانشگاه‌های و نیز بهترین فرصت‌های شغلی به یکی از قطب‌های برتر در رشته صنایع در سراسر جهان تبدیل شده است و هر ساله دانشجویان بین‌المللی زیادی از نقاط مختلف جهان وارد دانشگاه‌های کانادا می‌شوند. پیش‌بینی می‌شود تا سال 2028 حدود 308400 مهندس صنایع استخدام شوند.

اگر شما هم علاقمند به ادامه تحصیل در رشته مهنندسی صنایع در یکی از دانشگاه‌های کانادا هستید، توصیه می‌کنیم این مقاله را با دقت مطالعه و در صورت داشتن ابهام و سؤالی با تیم مشاوران ما در مؤسسه مهاجرتی همیار کانادا تماس بگیرید و یا فرم مشاوره رایگان را پر کنید. مؤسسه مهاجرتی همیار کانادا با داشتن سال‌ها سابقه در حوزه مشاوره مهاجرتی تحصیلی، کاری، تجاری به کشورهای مختلف، بهترین مسیرها را به جویندگان این راه ارائه خواهد داد.

امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیاز ها از 0 نفر 0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد دیدگاه ها

0

متاسفانه هنوز کامنتی وجود ندارد